Saturday, April 23, 2011

~~mY sistER yg Chumel2~~

model of the year.si dak comel yg pling chantekk!!!
(virus2)


xtao sape la nie ek..*_*

Alooo,,muke sposen jewk niep...isk.
tgk la tue..senyuman dia yg chomot.ngeee~
 

~EiLA ZaiLA (Siti NorZaila)~


 
Nor Fatihah (Adik Ah)







Si Dak ChomOt  ^_^


 Chumel kn dak 2org kt atas tue??diorg tue adik angkat Abooq Omey @ Noor Atikah yg trsyg...


Yg sowg tue nme Nor Fatihah p aku pgil dia -Adik Ah-1991.kitorg kenal pn da lame dah.time tue aku senior,dia junior at Sekolah Menengah Teknik Pengkalan Chepa from Kelantan.aku batch 06/07,dia batch 07/08.1st knl pn malu2 kucing daa..mule2 kitorg kwn jewk p ase cam adik dah so,kitorg ape lg berangkat2 lh.lgpn sume mslh dia,dia cite.time ade mslh,sah2 aku tlg.time ade spotchek jek,aku jela tmpat d tujukn.hahaha..lucu plak.time gelak ketawa n sedih sume tue dh jd tggl kenangan dah pown.kt asrma kitorg dok sblh bilik jewk.hadiah pn ade ag msih tersimpan kemas dlm almari.1st jd adik angkt tue,sume kengkwn kitorg xtau pn.last2 kwn gk yg pecahkn rahsia.sbb kitorg asyik brdua jek.nk kuar g kbmall pn siap ajak pakwe ag teman.ceh3x....prkara biase bila dh jd adik kn.so,dah kebiasaannya aku lepak2 kt wakaf time2 ptg.start dr thn 09 kitorg xjmpe smpai skrg...cuma contact2 dlm fon jewk smpai skrg niep.pape pn aku still anggp dia adik aku.myb dh xcam sbb muke dah lain kot.Kak EykAh xkan lupekan kenangan kita kt SMTPC.kui3x..



-Si Comot Comey-
 

pix nie amek cmtu jewk..xbgtw dak atas nie..kuang3x.

  tadaa!!!!! Yg kt atas nie plak nmenye Siti NorZaila..p aku pling suka pgil dia -Si Budak Comot- 1992.dak nie my senior at Polimas.so,aku plak sah2 junior..ohh tidakk!!junior yg mnjangkau usia 21thn.ngeh3x..nk cerita kn pnjg gk.1st knl pn lam fb jewk...time tue aku tgh cri buku eng.math.tup2,dia nk jual plak dh.so,beli jelah dr xjmpe buku tue.jmpe time beli buku tue pn muka dh garang da.ish..takot2.ingt lg kwn aku ckp 'kah,asal budak tue muka garang jek??dia mrh ke ape??"tup2 jwpn ku beri "xtau"dia mmg cmtu kot.ntah cmne la trgerak hati nk suh dia jd adik angkat plak.senyuman or kemarahan???hahaha..yg xtahan nye aku suke sgt bila tgk dia senyum..chumel jewk.bila tgk dia jewk,prsaan moody pn brtkr wajah.huk3x..trademark sllu aku guna bila msg ngn dia -senyum ket.lame da xtgk ila tenyum-dia tmpat ku luahkn prsaan skrg.bila sedih jerk aku luahkn.so,dgr jelah.p dak nie mmg garang siot..takot sihh bila tgk muka dia bila badmud tue.pnh skali kena marah.so,lps nie xpyh la marah2 ea.sudaa perit da pown..takot pn ade.so senyum jelah manjang ek...komfem badmud tue hilang k.so,eila zaila sorie ea lau yg aritu wt ila wisau jek.mntk mf skali ag tau.xyah nk takot brkwn ngn ikah nie.agpn ila tue mmg dak techik ag kn??"brkwn biar beribu bercinta biar 1"..hihihi.xpyh nk tkt sgt.xde pape pown.ila just adik ikah yg trsyg.xlebih xkrang.Abooq Omey pesan kt adik angkat dia tue,jgn sllu mrh2 6t ilmu xmsuk.pastue sabor jelah.prshbtan n gelaran adik angkat tue sampai bila2 ea..xleh nk ubah.janji.ingat tue....!!ngeeee~~ (^_^)

Haa..1 more thing dak tue jagoh sukan at polimas.jgn main2..hohoho.(sofball)chaiyokk utk games kt PD 6t ea..hihihi.prkmbngan beliau ntah laa.xtau nk ckp pe sbb xkerap sgt jmpe ngn dia pn.kuang3x..lau jmpe pn time nk g klas jewk.

opps,lupe nk gtw si budhak chomot nie org Johor,so dia xfham sgt bila aku ckp bhsa klate2 niep.kena la translate bhasa ibunda blik.(dak nie ckp lau xde gmbar dia dlm blog nie,blog nie xcntik.so,aku taruk jek byk2 gmbar dak nie biar bg bersinar cket)~like sampai lebam~betoi la tue...alaa,bila ag kn.hihihi.terbaik punyer!!!cun ag ada laa..yes2!!dia dah xmarah2 lg da.....


sowie ler tue sume kenangan jewk.xpyh nk amek hati sgt la ye.hihihih.....:P

pikiq msa depan nohh....=)

copy jewk..


alooo...techik nye dak tue ea.chumel2.



adussh....snap by picture yg menggerunkan.~


dinner by EilA zAiLA




1 comment:

Awak comel,so tinggalkan komen di sini okey sayang ~