Saturday, April 23, 2011

kEnAngAn Dgn RuMAte ~A116~

Nor Fatin Nabila bt Mohd Fadzil...umo bru jewk menjangkau 19thn.xsama umo pn p kitorg still cam budak2 techik jewk.1st masuk bilik A116 dia yg tegur.aku wt derk jek sbb bru knl kn.phm2 jela.minggu orientasi pn wt hal msing sbb dah jmpe geng baru ler katakn.lau msuk bilik mmg susah utk kitorg brckp.brckp pn sekadar borak2 biase.lps midsem jewk kitorg dah tunjuk belang dah.sah2 Pusat Islam mmg jarang la nk pegi tue.p xpnh kantoi la stkt dok kamsis nie.alhamdulillah..~.haa,nk jdikan cerita lps aku blik dari kem bomba tue,aku plak patah kaki.adohh3x..kaki kena simen smpai paha mmg ssh dah brjalan bru la mntk tlg dgn nabila.dlu asyik2 xmsuk bilik p skrg dok terperap jewk dlm bilik nie.selama 2bln lebih kaki ku d siemn,dia la yg jaga aku tiap2 hari.nk mandi,nk mkn.sume keje dia buat.fuhh!!nie la d namakan kwn sejati yg xpnh lupekan kwn.aku brsyukur sgt2 bila dpt rumate yg cmni.yg fhm mslh aku sume.thanks nabila...time mlm kitorg asyik poco jek.lau xpn,dangdut sama,karaoke.nyanyi kasi pecah bilik.suara pn ntah pape.p mmg best...xpnh sedih bila dia ada d sisi aku.sentiase happy je.bila minggu last at kamsis aku rasa cm nk luangkn masa dgn dia.hohoho...rumate kesayangan tue!!!mmg ayat xblh blah.gelak ketawa kita bersama kan ku kenang tau.sem 2 nanti ko dah xdok kamsis kn?so,jgn lupe aku ea...kita masih brkwn tau wlpn jrg2 jumpe.k..trimas ya nabila sbb jaga aku.hehehehe.........love u!!!cehh3!!

No comments:

Post a Comment

Awak comel,so tinggalkan komen di sini okey sayang ~